En riktigt slappsöndag

Söndag.

Idag har man inte gjort så jättemycket,vattnat mina orkidéer typ.

Tessie fick kattungar idag, men hon brydde sig inte om dom =/ så de e i katthimlen nu =/

Har för det mesta slappat i soffan heeeela dagen, så gött!

Sen kom mamma hem då gjorde vi potatisgratäng och kött MUMS!

Sen typ kvart över åtta fick jag för mig att jag skulle ut och gå, men det va ju så himla mörkt så hade ingen

större lust att gå bland all skog så jag gick till Vedum =)

Gick upp till Philip, fick fika och kollade på tv, sen kom pappa och hämtade mig så jag övningskörde hem =)

Gick kanon!! Så drällde man vid tv:n igen och nu så sitter jag här i mitt rum och ska sätta på en film.

Imorn blir det sista teorilektionen,gött!

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0