Denna hemska måndag....

Måndag.

21 september 2007 kl.10:57

Idag är det 2 år sen älskade Tania gick bort =( Känns förjävligt! Riktigt jobbig dag detta.

Va på Tanias grav en stund, lämnade två mosshjärtan som jag satt ihop och dekorerat och lämnade en liten lapp

till henne. Va riktigt jobbigt att stå där vid graven =/ Hon va ju en av mina bästa vänner! Saknar henne så

mycket! Kommer ihåg allt kul vi har gjort...

Känns så konstigt, förr så åkte jag till Vänersborg för att umgås och ha kul med henne, nu åker jag till Vänersborg

för att hälsa på henne vid sin grav =`(

R.I.P Tania <3





Va och spelade innebandy ikväll, får se om jag börjar eller inte, får fundera på`t.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0