Trevlig Tisdag/Shopping/Bowling

Tisdag.

Idag så vaknade jag så körde mamma mig först till Vara så att jag skulle kunna köpa ett nytt fritidskort, sen

vidare till Kristina och Lukas i Levene. När jag kom fram så fick jag Latte =D så god!

Sen så tog jag, Kristina och Lukas tåget till Lidköping, gick och kikade i massa affärer =D

Jag köpte mig: Leopardarmband med guldarmband, Tights och Ansiktsmask, riktigt bra det =)

Sen så mötte vi upp Emelie =) så gick vi och kikade i affärer lite till sen så gick vi till Söderströms Conditori

och fikade =) Det va gött det.

Sen så gick vi och väntade på att bussen skulle komma, så åkte vi hem till Kristina en sväng, Emelie tog tåget

hem, jag gick till Kakan. Så ville han bowla, och det ville verkligen jag oxå! Så vi fick en bana på

Lumber & Karle klockan 21.00-22.00 =) wiiie!

Bohman hängde oxå med och bowlade, det va riktigt kul vill jag lova! Fast att jag förlorade hehe.

Men jag fick allt in ett par fina strikear! haha!

Sen så skjutsade de hem mig, så nu sitter jag här och myser med lilla Ozzy! =)

Imorn kommer Ellen hit =) Då ska jag, mamma och Ellen åka till Lidköping och hälsa på mormor och fika och

kika i lite affärer.

Men men, har varit en riktigt trevlig dag och kväll! =)


Kommentarer
Postat av: Kristina Möller

Det var riktigt trevligt! =) Och Latten var ap god =P

2009-10-30 @ 03:17:14
URL: http://kristinamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0