Trevlig Fredag

Fredag.

Sov hos Mattis inatt, blev så sent när vi kollade på filmer igår.

Så han skulle som sagt köra mig till praktiken idag, men vi kom inte så himla långt, vi kom till Öster Bitternas

församlingshem, där parkerade vi bilen, han ringde Fredrik och kollade va han hade för sig, så blev det så

att vi satt och väntade i en halv timme så kom Fredrik så hoppade vi båda in i Fredriks bil, så körde de mig till

praktiken. Så kom en tillme för sent, alltså halv 11 hehe. Men jag kom ju fram iallafall.

Så på praktiken har vi städat, gjort buketter, plockat upp både inneväxter och uteväxter och prismärkt,

oxå kom det en kund med en stövel och ville ha ett stort snittarrangemang i den, så det va ju bara att ställa dig

och göra det, blev faktiskt coolt haha.

Sen så fick jag sluta halv 5, en och en halv timme tidigare =D Gött!

Så det va ju bara hem och frascha till sig och byta kläder mm för då bar det av till Sandra och MP i Vara, så

därifrån drog vi vidare till Vårgårda till Linda som hade Sexparty =) Det va trevligt.

Va en hög med annat trevligt folk. Så nu har jag precis kommit hem, ska hitta nåt ätbart och kolla på film med

Lucy, sen sova för imorn kommer Tina,Sara,Emelie,Linda och en annan tjej hit, för de ska bli fixade och fotade vid

Hultasjön, det ingår i Emelie och Lindas projektarbete. Ska bli kul =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0