Slapp Fredag/Idol

Fredag.

Idag har jag varit dötrött hela dagen verkligen, pratat i telefon med massa människor om allt typ.

Slappat hemma, gossat med mina kissekatter.

Sen så åkte jag hem till Emelie =) Vi tjötade skit och kollade på Idol =) Fel person åkte ut enligt mig!

Men jag tycker att Mariette ska vinna hela skiten.

Sen så åkte jag hem efter att Idol va slut.

Har städat hela mitt rum nu, nu e det rent och fint igen, ingen tvätt lr nåt hehe.

Ozzy har hittat in hit oxå, lagt sig på sin favoritplats och sover =)

Jag själv sitter och lyssnar på mina babes Metallica <3

Är för pigg för att sova, drack två koppar kaffe hos grannarna rätt så nyligen. Så blir väl att ta och kolla på en

film, hade tänkt kolla på Bandidas =)

Men ha det så gött så länge! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0