Shopping Lördag

Lördag.

Idag så åkte jag, mamma, Tina och Emma till Lidköping och shoppade loss! =)

Jag köpte: En leopardklänning , ett nitbälte, Bobby´s spray/mousse, ansiktsmask, foundation, 2 par

örhängen, ett armband, en kort skinnjacka, ett bra lypsyl, present till Kristian.
Det va nog allt =)

Riktigt nöjd! Sen hem och packa väskan med lite drickbart och partykläder och vidare till Emelie.

Jag och Emelie fixade iordning oss hos henne, sen vidare till Philip och Sabina och sen vidare till Levene på

Thomas och Mikaelas inflyttningsfest.

Det va trevligt ett tag, med sen när jag och Emelie skulle gå och ta bussen så spårade det ur, Mikaela fick ryck

på nån kille där.

Vi sov hos Kristian och Tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0