Praktik Onsdag

Onsdag.

Idag så va det praktik igen då =) va väl inte jättekul idag men men man måste göra det som ska göras.

Jag gjorde stående gravdekorationer hela dagen, blev en del, fick nämligen upp ett bra tempo hehe.

Va tvungen att sluta tidigare oxå, för skulle ta tåget hem för både mamma och pappa jobbade sent.

Men det jobbiga när man kom till Vedum va att jag va ju även tvungen att gå ända från Vedum och hem till mig!

Det e 4,5km att gå, och det e så tråkig väg, hade ingen mp3 heller. Usch då!

Så då tyckte jag att jag förtjänade negerbollar så det bakade jag allt ^^ så gött!

Så ringde Ellen och pratade en stund med mig =D

Jag va jättetrött denna kväll, men när man väl loggar in på msn så skriver den så kallade Mattis till mig och

frågade om han fick komma till mig =) Så jag skrev att det e la att bara dyka upp, så han kom vid 22:00 hehe.

Vi satt och pratade lite, han kan inte komma på mitt kalas på fredag för han ska till sin syster.

Sen kollade vi på en film oxå =) Han va den andra personen idag som sa Grattis till mig, efter klockan 00:00,

Philip va först, han sa Grattis 00:08 hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0