Onsdag

Onsdag.

Idag åkte jag till praktiken, men fick åka hem igen vid 12 för att hon tyckte att jag hade en hemsk hosta och ville

själv inte bli smittad, så jag blir hemma imorn oxå.

Men hann plocka upp lite varor och göra buketter.

Denna kvällen då så åkte jag till Vara och träffade Sofia och jag solade solarium och hon simmade.

Sen träffade vi Sanni i några sekunder hehe =)

Sen tog jag ett tåg till Levene till Kakan och Emilia =) Leif och Jonas va oxå där, fikade lite oxå busade både jag

och Kakan med Emilia =)

Sen tog jag tåg hem, slängde mig i soffan med katter sen ner till rummet och kollar just nu på film, Ozzy ligger

här oxå, han är jättefjäskig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0