Lugn Torsdag

Torsdag.

Praktik idag, vi fick in massa nya växter och massa nytt snitt =) fick även in lite pynt, så vi hade att göra ett tag

idag iaf. Så gjorde vi lite buketter och greja.

När jag kom hem så loggade jag in på datorn som vanligt, gick in på Tinas blogg som vanligt och kollade =)

Då stod det att hennes konstutställning började idag, så då blev det lite bråttom, in i duschen, så åkte jag

och pappa till Larv till Hedensborg där den är. Hon gör mycket fina tavlor vill jag lova =)

Både Mattis och hans syster Martina va oxå där då, trevligt att träffa dom =) det sista innan de skulle stänga så

tog Mattis kort på mig, pappa, Tina och Martina.

Kolla in Tinas blogg, där lägger hon även upp bilder på sina fina tavlor =)

trueborn.blogg.se

Sen åkte jag och pappa hem, kollade på Idol lite grann, sen lagade mat och greja lite.

Gossade givetvis med mina sötnosar, både Lucifer och Tessie sov hos mig ^^

Nu kollar jag på film sen sova, somnar nog i soffan denna natt hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0