Inte en helt okej Måndag

Måndag.

Idag så va det ju skolan som sagt, mådde aset =/ så fick med lite arbeten hem som jag kunde jobba med så de

skickade hem mig.

Sen av en impuls grej så skulle jag bara ringa till Agge och kolla lite pris om färgning på mitt hår, men så blev

det att jag fick en tid idag, så orkade dit iaf och fick håret fixat, kanske inte blev en jättestor skillnad, men det

blev ju bättre tycker jag. Blev en blandning mellan chokladbrun och mokka =) va illa tvungen att bleka det innan,

inte så skönt direkt.

Sen bar det av raka vägen hem, slängde sig i soffan. Sen blev det en impulsgrej till! jag åkte till Vedum och

slängde mig i ett solarium =) det va lugnande och gött faktiskt. Sen hem igen, så kom Ellen och Andreas.

Jag och Ellen slängde oss båda i myskläder i soffan och kollade på tv:n =) myspysde med varm choklad ^^

Sen gick hon och la sig, då kollade jag på tv:n med mamma och pappa, men så helt plötsligt så kom de

riktigt jobbiga kramperna tillbaka i magen som strålade ut i ryggen, fy fasen säger jag, så nu mår man ju inte

alls på topp, tyvärr =/ .

Hoppas man mår mycket bättre imorn! men det vet man ju aldrig.

Nu ska jag lägga mig och hoppas på att kramperna försvinner, om jag nu kan sova, har ju en helvetes hosta oxå

=/ faaaan.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Vilka goda köttbullar som stod och väntade på mig när jag kom hem=)



Var det den 23 eller 24 vi skulle fira dig?

2009-10-06 @ 17:47:58
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0