Hela helgen

Fredag, Lördag, Söndag.

I fredags så åkte jag som sagt till Kakan och Emilia, bjöd de på hemmagjort pizza och till efterrätt blev det

chokladpudding. Leif och Adam va oxå där en sväng =)

I lördags så handlade vi lite på dagen, sen kom Malin och hämtade Emilia, hon skulle med till sin mormor en sväng

så då lagade jag och Kakan mat, varm smörgåstårta, det va faktiskt gott, hans pappa kom och åt med oss oxå.

Sen så dök Marcus upp helt oväntat, så spelade jag, Kakan och Marcus Mariocart haha! Det gick väl bäst för

Kakan och Marcus =P Sen kom även Emma, Matz, Lilla Edwin, Jocke, Lina, Leif och Jonas. Sen så kom Malin och

lämnade Emilia igen. Vi beställde pizza och kollade på fotbollsmatchen, Sverige-Danmark.

Sen när matchen va slut så hör man Frank och Mimmi dundra in haha, båda va rätt fulla, Frank va riktigt dyngrak

och såklart så tyckte han att jag skullde smaka på hans coffeelikörgrejs, men så tackade jag nej, då hällde han

upp sånt i mitt vattenglas xD Klockan va ju bara tio på kvällen haha!

Sen så gick alla då kollade vi på tv en stund, sen så gick vi och la oss.

Idag då så vaknade man av kissen Bosse, vi har inte gjort jättemycket idag, Kakan hämtade Marcus i Vara, så va

jag kvar med Emilia. Sen ikväll så åkte vi en sväng till Kakans mamma och hälsade på, sen körde han och Emilia

hem mig, det va la gött att få komma hem oxå, har ju varit hos dom sen i fredags.

Men det har varit en riktigt kanonhelg! Med trevligt folk och allt =)

Tackar så mycket för det. Men min kära hals e inte ett dugg bättre tyvärr =/

Men men nu ska här sovas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0