Fredag. Fredag, Fredag!

Fredag.

Idag har jag och mamma varit hos Kristian och Tina, vi beställde Kinamat! mums va det!

Blev självklart friterad kyckling! =D

Nu sitter jag här och har precis jobbat klart med lite Programhantering, det e döööötråkigt! men måste tyvärr

göras. Nu ska jag kasta mig in i duschen hade jag tänkt, sen fixa mig lite, sen kasta mig på ett tåg till Levene som

leder mig till Kakan och lilla Emilia. För ikväll ska Angelica va riktigt snäll och bjuda de två på maaaat!

De vet absolut ingenting om vad det blir hähähä. Men jag kan ju skriva det här: det kommer bli hemmagjord

Hawaiipizza! =) Sen så sitter jag ju och funderar på va fasen man ska ha för efterrätt, om det bara ska bli en

påse med chips lr kanske chokladpudding =P hmmm får fundera ena stund på`t!!

Ha en bra fredag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0