En trevlig Söndag

Söndag.

Idag då så vaknade man upp i Kristian och Tinas lägenhet, gjorde sig iorning lite, va halvdöd, åkte till Larv

och lämnade av Tina där, så åkte jag och Kristian hem till oss.

Det va ju rallyt här hemma denna dag oxå, hade ju planer på att gå och kolla påt men va lite för trött för det

så struntade i det. Lagade mat istället och hängde framför tv:n.

Sen drog Kristian och hämtade Tina i Larv, jag gjorde mig iordning här hemma, satte mig på ett tåg till Vara till

Kristian och Tina ( Fick inte plats i bilen för alla tavlor skulle med ). Skulle med de till Lumber & Karle denna

kvällen. Det va en slags auktion där, En av Tinas tavlor va nämligen med på auktionen.

Det va även buffé men vi alla hade ätit så vi drog hem.

Bakade muffins när jag kom hem, slängd på mig myskläder och myste framför tv:n med Lucifer och Ozzy.

Sen så kom Mattis hit lite senare =) Vi kikade på film =) Alltid trevligt med sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0