En Tisdag

Tisdag.

Idag blev jag hemma från skolan, missade tyvärr att få göra en Glamelieros =/ men hoppas på att kanske få

chansen att göra det nån annan gång.

Min hals e ett helvete just nu, inte sovit nåt inatt på grund av halsen, halv fyra va jag tvungen att gå in och hämta

vatten, plus att jag har fått tillbaka de hemska kramperna i magen som strålar ut i ryggen =/

Men när man skulle upp senare, när man sovit lite iaf, så orkade jag åka med mamma och Ellen till Kristian och

där åt vi mat sen åkte vi vidare till mormor och fikade lite sen åkte vi till Läcköblommor, vi köpte en Garderobs-

blomma till Philip, två fredskallor till mig, två silverkrukor til de, 3 st små doftljus och en rosa kryssantemum med

en rosa kruka till Ellen. Sen när vi ändå åkte igenom Vedum så gick jag ner till den nya blomsteraffären där

och kollade upp lite extrajobb på helger, hon blev jätteglad att jag kom och frågade, så hon tog mitt nummer så

det skulle nog inte alls va omöjligt sa hon, plus att hon sa att till jul skulle de säkert behöva mig där =) så de

skulle ringa om det =) så förmodligen har jag juljobb på två ställen =P På Molins Garden och på Harmoni.

Hon tackade typ asmycket för att jag kom haha.

Sen bar det äntligen hem! Softade i soffan, glodde på tv.

Sen fixade jag en liten hörna med ett litet runt bord där jag ställde mina nya blommor med lite annat, fixade

iordning fint med de små ljusen oxå.

Nu sitter jag och myser med filmen Sweeney Todd och tända ljus i höstrusket =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0