En Måndag

Måndag.

Idag har jag varit på banken och fått men hög med papper, info om telefonbanken och fått en internetdosa.

Det va tråkigt där.

Sen drog jag och mamma till Vara och då köpte jag mig en gitarrhängare så köpte vi kinamat och åkte hem och

åt den. Sen skrivade jag upp gitarrhängaren på den röda fondväggen, blev så fint så =) så spikade jag även upp

tavlan som jag fick av Tina när jag fyllde år i sovrummet.

Sen så ringde jag Kristian och Tina och tyckte då att de skulle komma och äta mat med mig, de kom =)

Det blev potatisgratäng med hamburgare, pappa och Tina fick även svamp.

Sen så gjorde jag inte alls så mycket på kvällen, satte mig framför tv:n med 3 katter på mig =) Gött!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Klart vi kommer när det bjuds på mat!

2009-10-28 @ 17:00:26
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0