En lugn och trevlig Söndag

Söndag.

Idag så åkte jag och mamma på kalas, träffade syssling Bacon =D hon kommer på mitt kalas nu på fredag =)

Sen efter kalaset körde mamma mig till Vara, till Kristian och Tina =)

Sen drog jag, Tina, Malin och Milla på bio, på "Bröllopsfotografen" Den va bra den.

Sen kom mamma och hämtade mig, så va det bara till att börja läsa på proven som jag har imorn, kommer nog

inte gå jättebra känns det som.

Nu lyssnar jag på "Old Skoöl och Rock" =) bra musik på den vill jag lova. Så ligger även en trött Lucy här oxå.



Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Grattis Grattis lilla du på din stora födelsedag!

Vi ses på imorgon.

2009-10-22 @ 12:46:05
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0