En helt okej lördag

Lördag.

På dagen så åkte jag till Tinas konstutställning igen =P va där ett bra tag tills klockan halv 6, då följde jag med

henne till Vara, vi handlade lite mat mm.

Drog hem till dom, fixade pizza, sen kom Jarnet och Malin, det skulle va förfest hos Kristian och Tina för de skulle

gå till Kronan senare på kvällen.

Martina, Carolina och Linda kom oxå, så satt vi och tjöta skit drack lite trevligt.

Sen drog de till Kronan och jag fick roa mig bäst jag ville, skulle sova hos Kristian och Tina.

Fixade iordning lite i lägenheten åt dom, sen när klockan va efter två så drog jag fram till Kronan för att leta

efter de, tog ett bra tag men sen hittade jag dom, tjötade med en massa annat folk där oxå.

Så ja det va en helt okej lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0