En helt okej Lördag

Lördag.

Idag kom Emelie, Tina, Linda och en annan tjej hem till mig på morgonen, så kom fotografen Sara och hennes syster.

Tina och Gabbe va modeller vid sjön idag, det ingick i Emelie och Lindas projektarbete.

De blev jättefina, Tina va hårdrocksbrud och Gabbe va en traditionell brud.

Det blev 150 biler =) Va rätt kallt, men vi hade tur med vädret.

Sen åkte jag med Tina till Vara, så lagade vi Tacos! va så himla gott! Det va jag, Tina, Sara, Kristian och Malin

som åt. Sen knallade jag, Tina och Malin till Stefans Foto och köpte oss lite godis och så kollade vi på "Tjenare

kungen". Sen började jag göra mig iordning inför fest. Så drog jag till Eve o/c på party! Det va trevligt.

Sen drog de flesta till Oktoberfesten så jag gick till Kristian och Tina.

Malin, Jarnet, Green och Brink va hos dom, så jag va där tills jag skulle hem och sova, va astrött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0