En bra Onsdag

Onsdag.

Idag så kom Andreas och Ellen, Andreas åkte och jobbade, Kristian åkte med honom som sällskap och jag,Ellen

och mamma åkte till Lidköping. Vi fikade på stan, kollade lite på torget sen gick vi till H&M och köpte hårspännen

till Ellen och hårnålar till mig. Sen vidare till Willy:s och handlade mat, vi skulle laga tacos hos mormor.

Jag körde lite rally med Ellen i kundvagnen oxå xD det tyckte hon va riktigt skoj hehe.

Sen efter att vi hade varit hos mormor så åkte vi hem. Andreas kom hem från jobbet och så.

Philip kom me dmassa tvätt oxå, jag åkte med honom till Vedum, Emelie kom till honom och klippte honom, så

satt och slappade där ett tag. Sen hem igen, kollade på True Blood! =)

Ska jobba imorn =) käna lite pengar iaf, ska jobba 11-18, efter jobbet så ska jag och pappa vidare till Kristian på

kalas, han fyller som sagt år imorn, jag e så nervös för vad han ska tycka om presenten! =S

Men jag får lite på Tina =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0