Dessa seeeeega dagar

Måndag.

Idag va det skolan, lika tråkigt som vanligt. Fast jag och Emma hade lite kul på rasterna iaf =)

Jag förklarade för Emma vad jag ville ha för tyå av tattoo, att jag ville ha rosor ihop med orkidéer, så skissade

hon en skiss till tattoon, och den blev nice! Ska få skissen av henne imorn, hon skulle fixa skuggningar på den

hemma ikväll. Efter skolan så begav jag mig till Vara till trafikskolan med Sofia och satt och övade en stund sen

gick jag och solade solarium =D så gött!

Sen gick jag till Kristian och åt pizza med mamma och bröderna Kristian och Andreas =) gott va det!

Sen åkte jag, mamma och Andreas hem till oss.

När vi hade varit hemma en stund så gossade man såklart med katterna =) så gjorde jag varm choklad till alla

med marsmallows i, så gott!

Så kollade man även på "Svenska Hollywoodfruar" haha!

Nu har jag äntligen satt mig i soffan, ska kolla på nån film sen soooooova!


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Spännande att få se tatuerings-skissen!



På lördag får du se till att vara hemma, fotografering och modellande vid sjön är planen. Försöker börja göra iordning oss vid 9-tiden så vi är klara till 12 då ljuset är som bäst fört fotografering. Vi kommer bli så snygga! Vill du kan hon nog ta några foton på dig också=)

2009-10-13 @ 10:20:59
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Emelie och linda ska ju sätta upp våra frisyrer och vi tänkte att det var enklast att göra det på plats - så vi dyker nog upp redan vid 9-tiden. Kläder, smink & hår, tar ju lite tid. Har du speglar nere hos dig förresten?

2009-10-14 @ 19:06:58
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Aha - trodde emelie pratat med dig. Hej hopp vad vi planerar bra eller inte. Kanske skulle ta och bli deras projektledare. Haha.



Har du förresten kvar den där låtsas buketten du hade på festen som död brud?

2009-10-14 @ 19:45:12
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0