Den bästa Torsdagen! Min födelsedag! 22 Oktober! 18år!

Tordag.

Idag så fyller jag heeeeela 18 år! =D som jag har längtat mina vänner! Underbart!

Nu jävlar ska jag ut överallt och parta loss! =D

När jag kom till praktiken idag så började de sjunga för mig haha =P Nice.

Jag fick 18 st röda rosor i en bukett med celofan runt och ett litet kort, fick även ett jättefint halsband och ett

likadant armband av de! Tackar så hemskt mycket för det! så fint, det ska jag ha på kalaset imorn =)

Av mamma fick jag 500kr, av pappa 500kr, av både mamma och pappa ihop 200kr i presentkort på Gina Tricot,

150kr i presentkort på Ginza av Philip, Ett armband av Inger. Nice.

Längtar så mycket till kalaset imorn ju! =D Sabina, Sara och Christian kom hit en sväng oxå =) de kommer imorn

oxå =) Har hjälpt mamma med tårtor, gjorde min egna chokladtårta faktiskt, garnera den sååå fint haha.

Imorn så kommer Kristian och hämtar mig på praktiken klockan 15:00 så ska vi åka och hämta Sabina så ska

vi hem och greja inför kalaset, jag ska bl.a göra iordning mej själv, kan ju va rätt bra haha.

Men men träffar massa fint folk imorn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0