Torsdag/Matteprov/Expo/Pyntat

Torsdag.

Idag har det varit öppet hus i skolan, vi har exponerat upp Sommar, Vinter, Vår och Höst.

Jag och Emma hade sommar och vinter och Lisa och Linnéa vår och höst.

Det blev kanon! vi e jättenöjda med vårat. Jag gjorde även matteprovet idag, och tro det eller ej, förvånad

blev jag själv oxå =O Jag fick 27 av 30 poäng! alltså 3 poäng från MVG! Jag fick VG!!!!! på ett matteprov!

haha! helt fantastiskt! Men så kom det en liten tråkig och störande sak, att jag ska göra 6:ans prov igen

för att jag tydligen inte hade klarat det =/ så Kristian ska hjälpa mig igen då med matten, så då e det bara att

hoppas på att jag klarar det oxå för DÅ slipper jag matten sen!

Efter skolan åkte jag och mamma till Lidköping, till lite affärer och sen till mormor och satte upp julgardiner.

Sen vidare till Vara, först mötte vi upp Kristina så lämnade jag mossan till henne sen åkte vi till Vara Bagarn

och köpte med oss Cocosbullar =) Sen åkte vi till Kristian och Tina.

Men Tina va inte hemma för att hon jobbade sent ikväll, Kristian och Jarnet va där iaf, de spelade nåt konstigt

spel på datorn, inte nåt kul verkade det som. Vi fikade, så hjälpte Kristian mig att lägga in bilderna som jag

hade tagit i skolan idag, lånade som sagt Tinas systemkamera =) Mycket snällt av henne att låna ut det, Tack!

De blev bra bilder. Sen åkte vi hem, då mätte jag iordning mina nya julgardiner, paneler.

Så sydde jag upp de, sen hängde jag upp de i mitt rum, både i TV:rummet och i sovrummet =) blev super!

Så satte jag ihop min nya julstjärna, som jag satte i tv rumsfönstret, passade kanonbra där, så fixade jag och

dona, hängde upp kransen på dörren, tände ljusen i lyktorna ute, så nu e det bara ljusslingan som jag ska ha i

enen utanför dörren och ljusslingan som ska va runt om dörröppningen =)

Jag ska ha det riktigt pyntat och mysigt!!! Nu har jag lagat maten tills imorn som jag ska ha med till praktiken,

det blev kebabröra med ris =) smakade så att det va ätbart, och fy satan! va gött det va! =D

Så har jag ätit en fruktsallad,mucket trevligt, fast nu kliar det på mig =/ hade i apelsin, men tål inte det men

jag tycker ju att det e så gött! Nu ska jag leta upp e goooò kissekatt och slänga mig i soffan med!


SOMMAR


VINTER


SOMMAR


VINTER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0