Torsdag/Begravning

Torsdag.

Idag så blev det ingen praktik för min del, va på Stig Jonssons begravning =/ med pappa.

Det va hemskt typ =S men det va en fin begravning, fina låtval med orgel och saxofon.

Han gillade tydligen saxofoner sa pappa. De låtar som va med: Tears in heaven, Bridge over troubled water,

Där rosor aldrig dör, Så skimrande var aldrig havet och Amazing grace.

Min dekoration fick åka med Stig i likbilen, det tyckte jag va fint gjort om jag ska va ärlig.

Sen va vi på Nordpolen och hade minnesstund med mat och fika.

Sen åkte vi hem, bytte om och tog det lugnt. Kikade på tv typ.

Sen nu ikväll har Kristian och Tina varit här och ätit mat, Kristian bytte lampan åt mig, den som e utanför

mitt rum så att man inte ramlar lr nåt, det e ingen vanlig glödlampa asså, en annan konstig sak.

Ska va uppe ett bra tag till har jag bestämt bara för att. Ska försöka göra lite programhantering och försöka

öppna matteboken och göra en spalt. Men jag fattar ju inte matte så det e inte så lockande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0