Tisdag/Vaccin

Tisdag.

Idag i skolan så fick jag vaccin mot svininfluensan =S det gjorde faktiskt ont på mig när jag fick den.

Men det e ju olika från person till person.

Mådde aset efteråt, va kallsvettig, ont i huvudet, ont i magen, yr.ont som faan i armen. Inte nåt kul.

Hade ju floristlektioner idag som varje tisdag =) vi fixade skyltar och beställde blommor mm som vi ska ha

på kommande torsdag, då vi ska ha Öppet Hus, vi ska göra massa olika saker och exponera upp =) med tyg,

blommor, saker allt ! =D kommer bli kul faktiskt. Mamma ska komma och kolla, så slipper jag ju åka alla bussar

och tåg hem ;) smart va? haha. När jag kom hem så blev det soffan heeeeela kvällen, på grund av den

helvetes sprutan =S mådde aset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0