Tisdag/Friluftsdag/Matteplugg

Tisdag.

Idag har det varit friluftsdag, jag och Emma har gått omkring i Vänersborg och fotat en del, ska visa de

bilderna för Kate på torsdag.

Så jag kom hem redan halv 1 idag, himla gött vill jag lova! =) Har ätit pizza till middag idag.

Ozzy och Tessie åt oxå lite pizza =P

Mamma ska ut och åka med Ann-chatrine idag, kanske ska åka med, får se. De vet inte vart de ska åka än men

det beror på hur länge de e ute och åker, för jag ska till Kristian ikväll och läsa på matte inför provet.

Så måste va hemma innan halv 7. Han är ett mattesnille hehe, bra att han kan va lärare för mig ibland =P

Nu har jag en väldans fjäskig Lucifer i knät, spinner så det knakar.

Har även hunnit med att slå in Petterssons båda paket, ett av dom e ett flummpaket haha! hon kommer undra

varför jag köpte det oxå haha! Jag har ett svar iaf xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0