Tisdag/Film/Mår illa =/

Tisdag.

Ikväll va jag som sagt hos Kristian och Tina, Jarnet och Malin va där när jag och mamma kom dit =)

Vi åt Malins goda bullar, det gillar vi! =D Men sen så hjälpte Kristian mig med matten, vissa saker fattade jag

inte så bra andra bättre, så imorn blir det till att plugga på det som fan! Så att jag klarar provet på torsdag

så att jag slipper matten mer i hela mitt liv!

Sen kom man hem runt nio, då sprang man upp til tv:n och kollade på Desperate Housewives =D =D det e såååå

braaaaa! Nu har jag lagat mat som jag ska ha till praktiken imorn, blev klyftpotatis med bacon.

Så nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt, använda den nya duschgelen Mango & Yoghurt och

använda den nya ansiktsmasken som jag fick av Oriflame gratis =)

Sen blir det ner till rummet, förhoppningsvis med en gossig katt <3 och kolla på film sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0