Söndag/Julskyltning/Hos Kristina

Söndag.

Idag så vaknade man av att Lucy stod och kloade jättemycket på mig, och hon har sylvassa klor typ.

Så det gick inte att somna om direkt så då gick jag upp.

Kikade lite på datorn, fixade mat tog mig en dusch sen kom mamma hem från jobbet så åkte vi upp

till Vedum på julskyltningen i pissvädret. Vi köpte julgardiner till mitt sovrum och ett par andra julgardiner som

mamma ska ha nånstans i huset. Så köpte vi en liten fin krans till mig som jag ska hänga upp på min dörr.

Sen åkte jag till Kristina, har inte varit där på ett tag, så det va trevligt att komma dit.

Vi tjötade skit typ, drack kaffe latte och gosade med Lukas.

Sen tog jag tåget hem, så hämtade Kristian och Tina mig vid stationen i Vedum.

Mamma hade fixat smörgåstårta, Leif och Ann-chatrine kom hit och käkade.

Nu sitter jag här och ska läsa på prov tills imorn, har prov i Projekt och företagande oxå ska jag tvinga mig själv

till att göra det sista matteprovet, skit samma hur det går, kanske går bra =) annars så ser jag ju vad jag behöver

läsa på så gör jag omprov! Håll tummarna! Behövs verkligen! =)

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Lycka till på matteprovet, det kommer säkert att gå bra. Du fixar det!

2009-11-22 @ 22:37:01
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0