Söndag/Farsdag/Vad händer?

Söndag.

Idag så är det då farsdag, present till pappa e fixat och klart.

Den får han sen, han håller på och grejar där ute. Jag funderar på vad jag ska laga för mat,hmm.

Så funderar jag även på vad man ska hitta på idag? Jag e rastlös!

Jag ska iaf ringa Gunnel och beställa mer grejer, hoppas bara på att hon e hemma nu och inte hunnit till jobbet.

Det e ju inte allt för underbart kul väder ute kan jag ju säga, grått, grått, grått.

Så va ska man hitta på?! blir tokig. Det behövs inte städas nånstans heller.

Alla katterna e inne och de sover som vanligt, så de e inte så roliga direkt.

Men jag får la se vad jag lyckas komma på att göra nån gång idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0