Så seg/trött Måndag!

Måndag.

Idag så ville man absolut inte gå upp ur sängen, så himla seg och trött! Ozzy oxå =P

Varit i skolan idag, haft tråkiga lektioner, projekt & företagande och svenska. Klarade provet i projekt & företagande

=D Har inte fått reda på vad jag fick på svenska provet för våran lärare hade glömt de hemma men det får jag nog

reda på imorn lr nästa måndag.

Efter skolan så tog jag en buss till Vara till trafikskolan, satt vid en dator och svarade på frågor. Det går sakta

men säkert framåt. Pappa kom och hämtade mig så åkte vi hem, jag gjorde Tacos =) gött!

Sen har jag inte hunnit med att göra så himla mycket mera. Hörde här att Andreas ska komma hit ikväll =)

På tal om annat:

Slapp kolla på film själv igår, Mattis kom hit och kollade med mig =) Vi kollade på Cry Baby.

Den e jättebra! Fick den när jag fyllde år av Jarnet och Malin =)

Imorn så blir det till att ta en buss till Lidköping efter skolan, lr så kanske jag får gå nån timme innan, bussarna

går lite tokigt nämligen. Så om jag hinner så ska jag dra till Stadium och kolla ifall jag hittar en tjock och varm

vinterjacka, har gått och frusit de senaste vintrarna, så nu tänkte jag att i år så vägrar jag att frysa haha =P

Ska till mormor oxå, hon fyller hela 77 år imorn =) grattis!

Nu ska jag slappa hela kvällen! =)

Cry Baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0