Praktik Torsdag/ Inte rättvist!

Torsdag.

Idag så åkte jag till praktiken som vanligt, Marianne va snäll och körde mig idag.

Va trött, hade ont i ögonen så att jag va tvungen att koncentrera mig på att ha de öppna, lite besvärligt.Skitögon.

Men det sista gick det ganska fort.

Pappa kom och hämtade mig på praktiken, tyckte att han verkade lite nedstämd, men jag tänkte att det e nog inget.

Jo klart som fan att det va nåt! han berättade i bilen på väg hem att Stig Jonsson har dött idag =(

Det va en av pappas bästa vänner, och han va så cool, grym, rolig, snäll, han va ju så underbar ju!

Jag blev typ rätt shockad när han sa det, det e  inte rätt, det e fel, inte han av alla! Faaaan!

Okej att det va pappas vän men klart som fan att jag blir ledsen oxå, han va ju en så snäll och go människa!

Jag e så jävla nedstämd nu, fan. Men då får jag väl skriva detta R.I.P cool-Stig.

Jag ska iallafall kolla på film nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0