Party Lördag

Lördag.

Idag så har man mest slappat på dagen, laddat lite inför kvällen.

Åkte till Vara och hämtade extranyckeln, sen vidare till Kristina mm och fixa sig inför kvällen.

Vi åkte till Falköping på en förfest, sen drog vi vidare till Dagny`s, det va rocktema där =)

Det va trevligt där tycker jag allt när man väl kom igång. Dansade och hade skoj.

Vi va där tills det stängde, sen vidare på efterfest hos Carro, då började man bli lite smått trött, jag Carro och

Kristina satt och sjöng till en hög med låtar, men sen så blev det att vi drog hem.

Jag sov hos Kristian inatt, kom till han typ halv 6 imorse. Han hade somnat i soffan så jag väckte han hehe.

Men men det va en lyckad kväll detta tycker jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0