Onsdag/Studiedag/Överby/Sminkparty

Onsdag.

Idag så har jag haft studiedag =) så härligt! va mycket behövligt vill jag lova.

Så tog mig friheten och åkte till Överby en snabbis och köpte mig ett par varma skor =)

Blev att jag köpte en hemskt dyr hårinpackning oxå, så hoppas att den e kanon nu då!

Sen hoppade jag av tåget i Vara för mamma hämtade mig där för vi åt pizza idag, gött!

Sen vidare hem för att ta det lilla lugna, gossade med mina bebisar ^^ slappade helt enkelt.

Sen så runt kvart i 6 va det dags att åka till Vedum för att möta upp Kristina och Sofia på tågstationen så gick

vi till Philip en liten stund, sen drog vi till sminkpartyt =D

Handlade faktiskt lite trevligt.

Lime duschcreme, Mango duschcreme, Cappochino färgad ögonskugga, massagecreme, ett kit med

duschcreme, skrubb och lotion.

Nöjd! så nu e det bara att vänta på att det ska komma till mig! =D

Sen kom pappa och hämtade mig, så åkte jag hem och lagade mat, sen slängde jag mig i soffan framför

Bonde söker fru.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0