Onsdag/Praktik/Matteplugg

Onsdag.

Idag har jag varit på praktiken, har funnits saker att göra hela dagen, kunder har det varit gott om.

Pappa hämtade mig redan halv 5 så att jag skulle hinna i tid till Apoteket.

Sen efter det så åkte vi till Kristian och Tina =) Hämtade Tinas systemkamera som jag ska använda imorn.

Ska ta kort på de saker som vi gör imorn på öppet hus, exponering mm.

Tackar så hemskt mycket för att jag får låna den =)

Sen åkte vi till Ica Kvantum och köpte ett lager med frukt, för att jag har fått för mig att sluta att äta godis, (igen)

haha, så får vi se hur bra det går denna gången =P (a)

Det blev: Apelsiner, Fysallis, vindruvor, sen så blev det en gurka oxå då.

Ska fixa fruktsallad sen har jag tänkt mig =) så gott! Nu ska jag kika igenom matten igen, prov imorn! =S

Men tänk positivt! det kommer att gå bra =P ( =S )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0