Onsdag/Praktik/Enarmad bandit

Onsdag.

Idag så va jag på praktiken, gick la sådär på grund av armen som har fått en spruta i sig.

Jag va verkligen som en Enarmad Bandit. Mådde inte kanon idag heller, men men fick ta det lilla lugna helt

enkelt. Kunde inte använda armen överhuvudtaget, lite väl pinsamt när det va en kund som ville ha celofan runt

en Orkidé, jag fick be Sofia slå in den med tanke på att jag hade bara en funkande arm =S Piiiinsamt!

Gjorde iallafall begravningsdekorationen till Stigs begravning, det gick bra, lite besvärligt ibland, men den blev

nice iaf =) fixade handbukett till mig oxå.

Sen åkte jag hem, tog det lugnt, hade såååå ont i armen så visste inte vart jag skulle ta vägen! fy fasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0