Måndag/Tacos/Latte/TREsemmé

Måndag.

Som sagt så har jag varit hos Kristina en sväng idag, käkat Tacos och druckit Latte =)

Kollat på Kung Fu Panda med en Lukas i knät.

Sen hem och fixat lite, packat väskan till skolan, fast blir i skolan bara 2 timmar imorn för att det blev

att jag fick bytt tid hos tandläkaren imorn istället, tänkte att det e lika bra att få det gjort, hoppas bara på att

man inte har några hål =S håll tummarna för det.

Ska även till Kristian innan tandläkaren så får jag se om jag går tillbaka till honom efter tandläkaren.

Jag ska be om hjälp med matten imorn iaf när jag ändå e där så e det oxå avklarat.

Nu ska jag gå och duscha med mitt TRESemmé.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0