Måndag/Skola/Smink

Måndag.

Blev inget matteprov idag, det blir på torsdag istället, pratade med matteläraren, fick lite uppgifter som

jag ska läsa på, så jag hoppas innerligt att Kristian vill hjälpa mig med de imorn!

Va hemma redan halv 3 idag, gött va det! va rätt trött oxå, lagade Tacos till mig stälv när jag kom hem och

gossade med de katter som va inne.

Sen upp i soffan och kolla på tv, gick ju bra, jag somnade ända till kvart i 8 ikväll. Seeegt.

Klockan 9 så åkte jag och pappa upp till V-dum till Gunnel och hämtade hem de sminket som kommit ur

katalog 16, va lite grejer till mig,mamma,Tina och Sofia =) Bara för att jag varit så duktig sa Gunnel, så fick

jag en ansiktsmasktub oxå =D och det va precis den jag ville ha, hon sa att de hade hört att jag ville ha just den.

Så nu e det bara till att vänta de andra sakerna från katalog 17, hon sa att de oxå ska komma snart, så jag

gissar på att de kommer i början av December. Det e ju rätt så snart iaf.

Nu har jag varit så duktig och gjort klart grejs i Svenska B, gött att få det klart så slipper man ju tänka på`t.

Men nu e jag jättetrött! så ska släpa med mig Lucy så ska vi sooooova!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Såg din kommentar lite sen, ja nu. Tresemmé finns på Kvantum i Vara, 89 kr för både balsam och schampoo. Du får gärna testa det hemma hos oss sen=)



Kristian sa att du kommer och pluggar matte sen ikväll, vi ses då.

2009-11-24 @ 08:54:34
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0