Lördag/Sätila/Årsfest

Lördag.

Idag så gick jag upp halv 7, jag Angelica gick alltså upp halv 7 på en lördagmorgon! sjukt haha. Det sker

verkligen inte ofta. Men jag och pappa skulle iväg till Sätila, till Andreas, Josefine och Ellen =)

Plus att jag skulle övningsköra. Satte mig vid ratten 7 på morgonen och rullade iväg mot Sätila, vi va framme

vid 9 tiden =). Josefine åkte till Ikea med hennes mamma, så jag va med Ellen =)

Vi bakade: Kladdkaka(som inte blev kladdig tyvärr), chokladmuffins och negerbollar, det gillade hon allt hehe.

Pappa tapetserade klart på övervåningen och Andreas grejade oxå där.

Jag och Ellen kollade på "Den lilla sjöjungfrun" oxå, va allt ett bra tag sen man såg den hehe.

Sen gjorde vi mat, sen efter maten så åkte jag och pappa hem. Eller jag åkte direkt till Emelie.

På kvällen hade ju VAIS årsfest, så jag, Emelie, Bella och Emelie a hemma hos Emelie innan =)

Sen vidare till årsfesten, det va la okej, fick en cider av Kristian =P han hade köpt 2 st men fattade inte varför

haha. Smart Kristian =) Sov hos Emelie den natten, kände ju inte direkt för att gå ända hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0