Lördag/Kalas/Förfest/Kronan

Lördag.

Nu lyssnar jag på musik, "Old Skoöl Of Rock" =) ska kasta mig in i duschen alldeles strax, ta ansiktsmask,

äta nån mat lite fort. Ska iväg på kalas hos Pettersson runt 14 tiden, sen blir det lite förfest hos henne sen vidare

till Kronan. Hade stoooora problem med att hitta vad jag ska ha på mig ikväll, men som jag tror nu så blir

det min svarta tubklänning. Em hög med smycken oxå, men har fprtfarande två problem, 1. vet inte nåt

vad jag ska ha för frisyr, 2. vet inte riktigt hur jag ska sminka mig vid ögonen.

Men man hittar la säkert på nåt, det e jag,Emelie,Anna och Philip som ska till Kronan.

Ska bli en kanon dag/kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0