Lördag/Jobb/Va händer?

Lördag.

Idag har jag jobbat från 09.45-14.15, va lite segt i början men sen bara det strömmade in med kunder.

Så man sprang typ åt alla håll haha. Jag och Sofia körde en tävling, vi hade varsin kassaapparat så skulle

vi se vem som sålde för mest, och vinnaren är: *trummvirvel*. Angelicaaaaa! =D haha. gött.

Så köpte jag med mig en stor En so står så fint vid min trappa nu.

Så nu kommer den stora frågan: Va fasen händer ikväll? Vill hitta på nåt, vill iallafall inte va hemma.

Om det e kris och att det inte finns nåt så kan jag väl gå med på att sitta hos nån, men ändå ha trevligt, inte

bara sitta och glo in i en vägg som ett fån, utan göra nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0