Lördag/Jobb/Maskerad

Lördag.

Idag så har jag joobat på Molins Garden, det blev ett jävla ös, kom kunder verkligen hela tiden.

Då va det kul, de flesta skulle verkligen ha buketter lr planteringar med celofan runt hehe. Farsdag.

Sen kom mamma och hämtade mig, vi beställde pizza och tog med hem och åt. Tessie gillar kebab hehe.

Sen råkade jag somna framför tv:n, så när jag vaknade va det bara till att duscha och göra sig iordning.

Jag, Emelie och Bella skulle till Kristian och Tina på deras förfest, maskerad, de skulle till kronan sen.

Men då hängde vi med Malin hem till henne och satt och tjötade skit och åt jättegoda bullar! =D

Det va trevligt =) sen hem och sova. En trevlig kväll tycker jag.

Bilden är tagen av Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0