Ledig Tisdag/Ullared

Tisdag.

Idag så har jag varit i Ullared med mamma och Gunvor =) När man väl gick där inne så träffade jag på

Amanda och Josse som går på min skola, trevligt trevligt.

Jag fick köpt lite saker iaf, några få julklappar.

Det som blev köpt:

Julklapp till Ellen, Julklapp till mamma, Persikagodisar, Ansiktsmasker, Make-up våtservetter,

Hårinpackning, Ett rocklinne, Spetstrosor, Slasch-boken, Filmen "What happens in Las Vegas",

Make-up svampar, 2 st doftljus, Julgardiner, Lakan, En lampa, Leopardnattlinne i siden, trosor,

sockar, chokladkalender, Lyckotroll, Duk, Filmen "Män som hatar kvinnor" Det va nog allt.

Har fått iordning på alla saker iaf, gött det.

Nu håller jag på att laga mat som jag ska äta nu och ha med mig imorn till praktiken.

Sen ska jag softa, läsa lite teori och kolla på film har jag planerat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0