Fredag/Praktik/Idol

Fredag.

Idag va det praktik, ibland undrar man hur vissa tänker.

Köpte med mig fyra stycken julstjärnor, två röda och två vita, ska fixa upp de i mitt rum snart.

Efter praktiken så åkte jag direkt till Emelie, vi gick ut och gick en snabb runda, sen hem till henne igen

och kollade på Idol, Mariette åkte ut ikväll, det gillar vi INTE!

Sen kom Bella en sväng oxå, =) och när Anna hade slutat så kom hon oxå.

Sen kom mamma och hämtade mig efter jobbet, så fick kolla klart på Idol hemma.

Imorn blir det stressat, ska sova ut till 12! har jag bestämt. Så ska man duscha fixa sig lite inför kalaset hos

Emelie, så ska vi förfesta lite senare oxå, och samtidigt göra oss iordning och sen vidare till Kronan.

Men vi har ett problem, ingen skjuts hem! =S Fasen oxå !!!!!!

Skriver mer imorn! hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0