Fredag/ Praktik / Trött / Idol

Fredag.

Idag så åkte jag till praktiken som vanligt =) Bara jag och Sofia idag, Sussie e sjuk.

Idag va det lite mer ös än va det va igår. Exponerat klart vårat is/vitt/silver ställe oxå, blev så nice!

Efter praktiken så åkte jag hem och sen till Emelie pemeli =) Vi tjötade skit och kollade på Idol.

Sen åkte jag hem, och nu sitter jag här och funderar på vad man ska hitta på för mat att göra, e ju som sagt

lite hungrig =P

Pappa bad mig förrut att jag ska göra begravningsdekorationen till Stigs begravning, så jag ska göra en låg

linjegrupperad. Det ska iaf va röda rosor och så får jag se vad jag ska ta mer för blommor.

Absolut inte vitt iaf, blir så tråkigt då, tycker jag.

Men men ska kika på jobbet imorn. Sova om någa timmar, ska jobba på Molins imorn =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0