Florist Tisdag

Tisdag.

Idag i skolan så gjorde vi bågformade brudbuketter, jag blev väl rätt nöjd med min.

Sen tog jag bussen till Lidköping, mamma mötte upp mig så gick vi i olika affärer och kollade efter vinterjackor.

Till slut, när man kom till sista butiken, Inter Sport så hittade jag en =) Den va så varm och go!

Så den blev det, pappa betalade hälften för att han tyckte att jag skulle köpa mig en riktig vinterjacka =P

Kommer att bosätta mig i den tror jag nog haha!

Sen efter det så åkte vi till mormor som fyllde 77 år idag! Grattis! Hon brukar alltid vilja ha skolkort på mig, så

det fick hon ett av mig, det tyckte hon om =)

Så fick jag laga mat hos mormor oxå. Sen fikade vi, och de va lite folk där.

Imorn så ska jag åka till Överby och köpa mig ett par varma skor oxå =) På Skopunkten.

Ska även på sminkparty på kvällen.

Min nya vinterjacka ( fast jag köpte svart )













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0