En Onsdag

Onsdag.

Idag har jag inte gjort så himla mycket, jag och mamma har varit på Lises Mode & Present och köpte lite

bös. Sen köpte hon julklapp till mormor.

Sen åkte vi till Kristian och käkade kinamat tills vi sprack typ.

Sen åkte vi hem, tog det lugnt, mamma och pappa drog till jobbet, jag ensam hemma med fyra mysiga katter.

Jag fixade lite ute, såg ju förjävligt ut! slängde alla vissna blommor, sopade lite, satte i nya ljus i alla lyktor och

tände de. Sen in, och ja inte gjorde så mycket som sagt.

Sen gick jag till mitt rum och fixade lite där, kollade klart på en film.

Sen blev man fast vid tv:n framför Bonde Söker Fru, Oskyldigt Dömd och Efterlyst.

Så kom även Philip och Sabina jättenöjda, de har tattuerat sig idag =) de blev ju asbra.

Så jag vet vart jag ska tattuera mig, hon gör det fort och va ta mig fan inte dyr heller, så jag har förhoppningsvis

min älskade tattoo på min skuldra snart =D

Nu ska jag och Ozzy bädda ner oss i soffan framför "What happens in Las Vegas" .

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0