Torsdag/Praktik/Ringande

Torsdag.

Idag så va det mycket roligare på praktiken faktiskt. Gjorde lite blandade saker.

Så har jag försökt få tag på nån som vill va shafför från Trollhättan och hem imornnatt, men det har varit ett

riktigt stort problem vill jag lova.

Gav upp ett tag där, men sen tänkte jag "va fan jag vill till Backstage,då ska jag fan i mig dit oxå" så satt

och funderade på vem fasen som skulle kunna tänka sig denna grej då.

Så slog det sig " Hmm, Sandra Abelsson kanske" tvekade ett tag men så ringde jag och gissa vad!!!!

Hon är en ängel!!! Hon ska hämta oss =D Så snällt!!! Så imorn blir det Backstage för hela slanten med Emelie,

Martina och Amanda =D =D kanonkul!!! Fira Martina som fyllde år i veckan!

Så nu e Angelica glad. Så sitter jag här och längtar till mellandagarna, för då ska jag och kära bror Andreas

åka in till Göteborg till Biljardpalatset och spela och dricka =D bara vi! Så kuuuuuul!!!!

Äntligen kommer det bli av! =D Men nu e det så att nu ska jag fixa maten tills imorn, så ska jag även då

knalla ner till rummet mitt och packa väskan för partyyyyy imorn!

Så sätter jag på en film och somnar till så sött haha ! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0