Tisdag/Tandläkaren/Jonas hittad

Tisdag.

Idag så har jag varit hos tandläkaren, det gick fint =D inga hååååål! =)

Så har Jonas blivit hittad av polisen idag, äntligen, han befinner sig i Leksand, ville va ifred.

Polisen sökte på hans bankkort då hade han senast använt det på en bensinstation i Leksand.

Tycker ju att han kunde sagt att han va i Leksand och att han ville va ifred, istället för att alla ska undra var han

har varit efter grälet med T i torsdags det e ju 5 dagar så. Polisen åkte förbi här inatt runt ett fort som fan.

Han vet inte när han kommer hem.

Nu sitter jag här och tar det lugnt, har en Lucifer i knät som e fullproppad med massa mat.

Jag vill få upp alla ljusslingor ute idag, jag kan faktiskt det själv utan pappas hjälp,fast de som ska va på

bryggorna kanske han får fixa ändå, vette fan vart han drar förlängningssladden nånstans.

Jag kan ju alltid fråga så kan jag fixa det haha, det e inte så svårt att få upp slingor =P

kanske skriver här sen, men vet ej! haha ha det gött då da!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0