Tisdag/Studiedag/Slappa

Tisdag.

Idag så har jag ju haft studiedag, så himla gött! Har precis kommit hem, har varit hos Kristina.

Det va trevligt. Lukas va hoppig som vanligt, Jonas va även oxå där.

Har inte hunnit med så mycket mer att göra än, pratat med katterna har jag gjort.

Andreas ska komma hit ikväll =) har ingen aning vilken tid men han dyker väl bara upp som han brukar göra =)

Jag ska väl inte göra så himla mycket mer, jo...kolla på Desperate Housewives sen!!! =D

Det e riktigt bra det!!!



Kommentarer
Postat av: malin-heléna

Nämen, har du en blogg med, det visste jag inte. Va roligt.



Ja, det är jäkligt skönt att vara helt klar med alla julklappar, så slipper man tänka på det mer nu. :)



Snart är det ju sex and the city-kväll med. ;)

Fixat klänning och allt än?

Kram.

2009-12-09 @ 13:22:34
URL: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0