Tisdag/Oden/Sova

Tisdag.

Idag så va vi på Oden och skulle sälja blommor, jag och Emma va där innan 12 och de andra blev sena...

kom kvart i 1, kul för oss att behöva vänta...lr inte.

Så tråkigt va det att stå där vill jag lova, fick sålt ett snittarrangemang, inte ett jävla skit mer!

Men det visste man ju innan för de vill ju gärna köpa snitt, men tro fan att vi inte hade det då.

Kändes rätt onödigt att behöva stå där och glo som idioter!

Men sen så kom man hem iaf, har varit dötrött heeeeeeela dagen!

Så jag åt mat, kollade datorn, åkte med mamma till Vedum och handlade, jag köpte julklappar till mina katter.

Sen slängde jag mig i soffan när jag kom hem, så somnade jag när Äntligen hemma höll på, sov och sov hehe.

Vaknade vid 21 tiden, men sen somnade jag lika fort ocg guck upp ur soffan 23 tiden.

Himla trött alltså. Nu har jag iaf orkat mig ner till mitt rum och kollar på Hem Till Midgård, fast fortfarande

lika trötter. Har praktik imorn, har inte så stor lust, det e ju bara planteringar nu men så e det vid jul.

Folk köper en massa planteringar.

Imorn på lunchen ska jag knalla fram till Apoteket i Herrljunga oxå.

Jaja, söv gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0