Söndag/Slapp/Lite städning/God mat

Söndag.

Idag så har jag väl inte gjort allt för mycket =P Kristian, Tina, Philip och Sabina har varit här och ätit mat idag.

Sen så åkte de hem, efter nån timme åkte mamma och jobbade och pappa åkte till Vara kyrka och sjöng med

sin manskör. Då städade jag i huset, tvättade. Gjorde även en gratäng, från grunden, ingen köpt.

Till det så gjorde jag Indiska köttfärsspett =) så gott va det!

Sen så slängde jag mig i soffan med en hög av katter! Har fått ont i huvudet oxå =/ Inte så kul direkt.

Kollade på Kronans sida och hittade dessa kort. Backstages bilder har inte kommit in på deras sida än.

Jag och Emelie syns lite grann längst bak på den lilla chenen.



Jag och Tomina =) Men inte så vacker min jag gör direkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0